Diferencia entre revisiones de «Torralbiella»

Contenido eliminado Contenido añadido
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Reemplazo automático de texto (-Monezipio +Municipio)
Sin resumen de edición
Linia 1:
{{Grafía_87}}
{{Municipio Aragón
|nombre = Torralbiella
Línea 14 ⟶ 13:
}}
 
'''Torralbiella''' (''Torralbilla'' en [[Idioma castellán|castellán]]) ye un [[municipio]] [[Aragón|aragonés]] d'a redolada[[comarcas d'Aragón|comarca]] d'o [[Campo de Daroca]] ([[provincia de Zaragoza|Zaragoza]]). A suya poblaziónpoblación yera de 71 abitanshabitans en [[2004]], en una superfiziesuperficie de 25,8 km² y una [[densidat de poblaziónpoblación]] de 2,75 ab./km²
 
== Cheografía ==
Ye situato a o piet d'a ''Sierra de Modorra''. Comprende a pardina de [[BillarpandoVillarpando]] u BillalpandoVillalpando.
 
=== NombreMugas ===
O suyo [[termin municipal]] muga con [[Mainar]], [[Retascón]], [[Langa]] y [[Codos]].
Se creye que corresponde con ''Torralba del Senior'' que aparixe l'adchudicazión que en [[1205]] fa o [[bispe]] [[Remón de Castrocol]] d'as [[dezima]]s d'as aldeyas d'a [[Comunidat de Daroca]]. ''Torralba del Senior'' pagaba as [[dezima]]s e primizias á la [[Ilesia de San Per (Daroca)|Ilesia de San Per de Daroca]], á diferenzia d'atra ''Torralba'' (l'actual [[Torralba de los Sisons]]) que los pagaba á la [[Ilesia de San Chaime (Daroca)|Ilesia de San Chaime de Daroca]]. En testos de [[sieglo XVI]] ya no feguran 32 d'as aldeas que menzionaba o documento de [[1205]], entre ellas ''Torralba del Senior'' y n'iste caso se creye que por o cambeo de nombre.
 
== Toponimia ==
Se creye que corresponde con ''Torralba del Senior'' que aparixeapareixe l'adchudicaziónadchudicación que en [[1205]] fa o [[bispe]] [[Remón de Castrocol]] d'as [[dezimadecima]]s d'as aldeyas d'a [[Comunidat de Daroca]]. ''Torralba del Senior'' pagaba as [[dezimadecima]]s ey primiziasprimicias á la [[Ilesia de SanSant Per (Daroca)|Ilesia de SanSant Per de Daroca]], á diferenziadiferencia d'atra ''Torralba'' (l'actual [[Torralba de los Sisons]]) que los pagaba á la [[Ilesia de SanSant Chaime (Daroca)|Ilesia de SanSant Chaime de Daroca]]. En testostextos de [[sieglo XVI]] ya no feguranfiguran 32 d'as aldeasaldeyas que menzionabamencionaba o documento de [[1205]], entre ellas ''Torralba del Senior'' y n'iste caso se creye que por o cambeo de nombre.
S'escribe ya ''Torralbiella'' en o "libro d'a manifestaziónmanifestación d'o [[morabetín]] d'as aldeyas d'a ziudatciudat de [[Daroca]]" de [[1373]], y encara s'escribe ''Torralviella'' en o ''Libro del Reparo del General'' de 1489-1491.
 
== Fiestas ==
*[[10 d'agosto]], [[SanSant LoriénLorient]] (patronals).
*[[20 de setiembreseptiembre]], [[SanSant Roque]].
 
{{Municipios Campo de Daroca}}