Diferencia entre revisiones de «Trisquel»

Contenido eliminado Contenido añadido
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Reemplazo automático de texto (-Galizia +Galicia)
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Reemplazo automático de texto (-eferenzia +eferencia)
Linia 7:
Á sobén o simbolo se beye como tres gambas un poquet doblatas en os chinollos: os simbolos de a [[isla de Man]] y de [[Sezilia]]. De feito o nombre ''triskelion'' sennifica en [[idioma griego]] tres gambas.
 
S'emplega muito en os paises [[zeltas]], en espezial en [[Irlanda]], pero no ye esclusibo d'estos países ni totas as referenziasreferencias más antigas probienen de o mundo zelta. Lo trobamos ya en os grabatos megaliticos de ''New Grange'', anteriors a os zeltas; pero tamién bi'n ha representazions antigas fuera d'Irlanda, como en os baxiellos minoicos de [[Creta]], monedas de [[Lizia]], monedas de a colonia griega de [[Siracusa]] en Sezilia, y atras representazions antigas en las rechions [[Anatolia|anatolicas]] de Pamfilia y Pisidia. En a [[Peninsula Iberica]] ya trobamos o simbolo en culturas antigas, como a [[cultura castrexa]] de [[Galicia]] y a [[cultura zeltiberica]].
 
Usos más modernos en trobamos fueras de o mundo zelta en muitas y bariatas zonas, como en l'arte [[Chapón|chaponés]] y en reportals [[Pirineus|pirenaicos]], como en ''Casa Félix'' de [[Sallén de Galligo]].