Diferencia entre revisiones de «Mosqueruela»

Contenido eliminado Contenido añadido
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Cambiada la plantilla: Cuartos de Mosqueruela
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Reemplazo automático de texto (-Nabarra +Navarra)
Linia 65:
No ye la unica ''Mosquera'' en lo dominio [[nabarro-aragonés]], porque tenemos microtoponimos como ''Mosquera'' en [[Tudela]] y [[Nobiellas]], ''Mejana de Mosquera'' en Tudela, ''Mosqueruela'' en Tudela y [[Fontellas]], ''Corrales del Mosquero'' en [[Exarc de Moncayo]].
 
En la [[Ribera NabarraNavarra]] e [[Taust]] ''Mosquera'' sennifica ''lugar con arbols on sesteya o ganato'', sennificato que se i troba tamién en bels lugars de l'[[Alto Aragón]]. [[Rafael Andolz]] replega la palabra ''mosquetera'' con lo sennificato de ''puesto fresco'', ''sombra de berano'', ''sombra de bel árbol''. En lo caso tudelán podemos pensar en una perbibenzia de lo toponimo bascón prerromán ''Muscaria''.
 
Las Sierras de Teruel son zona istoricamén [[ganadería|ganadera]]. En Mosqueruela bi ha paraches amán de fuens y ríos con selbetas d'arbols de [[fuella caduca]] (triemols, azirons, tileros) entre meyo de a pineta y o carrascal predominans; podemos pensar que Mosqueruela sennifica lugar con sombra on los pastors feban descansar lo bestiar.