Diferencia entre revisiones de «Correchidor»

Contenido eliminado Contenido añadido
AraBot (descutir | contrebucions)
m Bot: Adding {{Grafía_87}}
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Cambiada la plantilla: Zita
Linia 3:
 
A parabra ''correchidor'' se conox en [[Idioma aragonés|aragonés]] por testos meyebals como un pleito entre ganaders en l'aria de [[Molina d'Aragón]] e o Xiloca en o [[sieglo XV]].<ref> [[Jose Antonio Fernández Otal]]. Documentación medieval de la Corte del Justicia de Ganaderos de Zaragoza: y, Ordinaciones de la Casa de Ganaderos de Zaragoza del año 1511, Número 21. Institución "Fernando el Católico", 1995.</ref>:
{{zitaCita|del deposant los jurados de [[Setiles]] a mano armada con provisión del '''Correchidor''' los quales se tomaron XIII carneros del dicho Johan d'Ullo del término ...}}
 
En as colonias americanas, en espezial [[Chile]], os correchidors estampaban o suyo cargo en os documentos y en as zeremonias, indicando as facultaz que lis son imbestitas. De feito, una formula recurrent yera nombrar-se d'esta traza: ''"Justicia mayor y lugarteniente de capitán general",'' o que significaba que en os territorios on exerzeban o mando, teneban tot dreito d'almenistrar chustizia e comandar fuerzas melitars.