Diferencia entre revisiones de «Teofilo de Bizancio»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Linia 33:
 
Os musulmans avanzaban en Secilia, e o gobierno bizantín no podeba fer res, porque habioron de concentrar as suyas fuerzas en una guerra en a muga de Levant a causa d'a presencia de bels refuchiatos persans que yeran oposatos a los califas de Bagdad. Uno d'estos refuchiatos estió [[Teofovo]], que emparentó con a familia imperial:
{{cita|En aquel tiempo los árabes, corrientes algunas terras de Grecia a do el emperador fue presonalment con grant poder e haviendo en su companyía dos hombres valerosos, Teóforo (*Teófovo) e [[Manuel l'Armenio|Manuel]]... Mas Manuel era conoxido de todos los infieles e de los otros, que ya en el tempo del emperador Micali era senescal de la huest imperial. Mas Teoforo (*Teófovo) era de linatge de Persia e avallá de generación imperial. Aquell linatge de Persia es venido a menos (la senyoría de Persia e los avallantes de aquel linatge). Aquesti Teófovo fue nodrido chico en Contastinoble, no sabiendo ninguno que fues de linatge imperial. Mas aprés, tanto fue buscado por los senyoríos si havía romanido alguno del dito linatge que sabieron que a Contastinoble ne havía uno qui venía de aquel linatge; por que el dito Teóforo (*Teófovo), conocido de las personas, huvo conocencia del emperador e fue feito su parient e priso por muller una ermana del emperador. }}
 
O exercito bizantín tenió uns cuantos exitos a lo prencipio. En l'anyo 837 prenió y destruyó Samosata e Zapetra (a ciudat de naixencia d'o califa al-Mu'tasim.