Diferencia entre revisiones de «Movimientos de ladera»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina creyada con 'Os '''mobimientos de ladera''' son mobimientos de masas que se produzen en as laderas. En as laderas bi ha a més de material cheolochico solido, material d'orichen [[o...'
 
Sin resumen de edición
Linia 1:
Os '''mobimientos de ladera''' son [[mobimientos de masas]] que se produzen en as [[ladera]]s. En as laderas bi ha a més de material cheolochico solido, material d'orichen [[organico]] e [[augua]], ye l'augua la que autua como lubrificante, fendo menor a resistenzia d'os materials a ser deformatos.
 
Bi ha muitas clasificazions d'os mobimientos de ladera e a begatas un mobimiento de laderas puet tener component de diferents clases de mobimiento. A clasificazión de [[Carlon y Kirby]] ([[1972]]) modificata por [[Gardiner y Dackombe]] en [[1983]] preszinde d'osas desprendimientostorrocatas e considera os mobimientos de ladera como entre meyo de tres cabos, que se representan en os tres bertizes d'un diagrama triangular dibidito en campos: os [[fluxo]]s, os [[esliz]]es y a [[reptazión]] u ''creep''. Considera os ríos como un caso de fluxo puro (fegura en o diagrama pero no ye un mobimiento de ladera).
 
En o segmento que bi ha entre o fluxo puro y os eslizes bi ha un gradient de mayor a menor umidat. Os eslizes representarían a menor umidat, e puyando a umidat trobaríanos dimpués os [[chorripatizo]]s u [[lurt]]es, e ya a man d'o fluxo puro, as [[coladas de bardo]].