Diferencia entre revisiones de «Andorra-Sierra d'Arcos»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Jpbot (descutir | contrebucions)
, Replaced: redolata con capital en Andorra ye rezient y relazionata con a espleitazión de o linnito en o sieglo XX, a costruzión de a zentral term
Linia 18:
'''Andorra - Sierra d'Arcos''' ye una [[redoladas d'Aragón|redolada]] [[Aragón|aragonesa]] situata en a [[probinzia de Tergüel]]. A suya [[economía]] s'alazeta prenzipalment en a [[minería]] y tamién destaca a [[zentral termica]] d'[[Endesa]] situada en Andorra.
 
Ista redolatacomarca con [[Capital (politica)|capital]] en [[Andorra (Tergüel)|Andorra]] ye rezient y relazionata con a espleitazión de o [[linnito]] en o [[sieglo XX]], a costruzión de a zentral termica y a industrializazión. Enantes Andorra yera un lugar chicot más de a zona, equidistant entre lugars más grans como [[Alcorisa]], [[Calanda]] e [[Albalat de l'Arzebispe]], istos zaguers con una prospera [[agricultura]] de [[regano]]. Os lugars de a [[Sierra d'Arcos]] no teneban guaire más relazión con Andorra que con atras localidaz fuera de a redolada.
 
Muga á lo norte con o [[Martín Baxo]], á l'ueste con [[Cuencas Meneras]], á lo sur con [[Mayestrato]] y á l'este con [[Baxo Aragón]].