Diferencia entre revisiones de «Huerta Valenciana»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Linia 1:
La '''Güerta Balenziana''' (en [[balenzián]], ''L'Horta de València'' u ''L'Horta'') ye una redolata istorica de lo [[País Balenzián]]. En Forman parte la [[Balenzia|ziudat de Balenzia]] e toz los monezipios de las autuals redolatas de la [[Güerta Norte]], parte de los monezipios de la [[Güerta Sur]] ([[Alfafar]], [[Benetússer]], [[Catarroya]], [[Massanassa]], [[Paiporta]], [[Lugar Nuebo de la Corona]] e [[Sedaví]]), e parte de los de la [[Güerta Ueste]] ([[Chilbiella]], [[MislataMizlata]], [[Paterna]] e [[PicañaPicanya]]). Autualment, se tiende a incluir-ie lo resto de los monezipios de ditas redolatas autuals encara que no en formasen parte istoricament.
Son zonas de las riberas de lo curso baxo de lo río Guadalabiar dica la desembocadura. Los cautibos tradizionals son l'[[arroz]], las [[ortalizia]]s e [[zitrico]]s, pero güei los cautibos reblan debant de la espansión de l'aria metropolitana de Balenzia, e ye una redolata a saber-lo d'urbanizata e industrializata.
Linia 6:
 
== Cheografía ==
La Güerta de Balenzia ba dende [[Pozuel (Balenzia)|Pozuel]] dica L'Albufera e dende los reliebes de [[Paterna]], [[Torrent (Balenzia)|Torrent]] e [[MoncadaMontcada]] dica la linia de costa.
 
Ye una redolata plana que puya en altaria abonico dende la mar dica lo interior. Literalment la Güerta Balenziana ye una grant [[plana d'inundazión]] en la desembocadura d'este río l'arredol de [[L'Albufera de Balenzia]].