Diferencia entre revisiones de «Pedro Recuenco»

Contenido eliminado Contenido añadido
Jpbot (descutir | contrebucions)
cambiando binclos con franzés, oczitán y castellán enta [[idioma xxx ] , Replaced: oczitánoczitán
Jpbot (descutir | contrebucions)
contino con o bot, Replaced: Madrid → Madrit
Linia 5:
Dimpués d'aber estato ordenato diacono con os [[escolapios]], adedicó la suya bida á l'amostranza, primero en [[Daroca]] (1949-1951) y dimpués en [[Irache]] y [[Albelda]] (1951-1956) y en Logroño, an que impartiba [[Latín]], [[idioma grieco|Grieco]], Literatura, Istoria, Arte, Franzés, Anglés y Filosofía.
 
Respeutibe á la suya formazión academica, en 1954 consiguió a Lizenziatura en Filosofía y Letras (sezión de Filolochía Romanica) por la [[Unibersidá Complutense|Unibersidat Complutense de MadridMadrit]], dotorando-se en la mesma espezialidá por la [[Unibersidá de Obiedo]]. En 1971, en la [[Unibersidá de Balencia]], obtenió la espezialidat en Metodolochia Audiobisual de Luengas Modernas. Y en 1975 la diplomatura en [[Idioma ebreo|Ebreo Biblico]], por lo Instituto Internazional de Luengas, con residenzia en [[Aranchuez]]. En 1979 le destinoron ta Zaragoza (ta la escuela d'Escuelas Pías, en la carrera Conde d'Aranda) alternando las clases allí con las de mayestro en la Escuela Unibersitaria d'Amostranza “Birchen d'o Pilar”, impartindo las materias de Franzés, Anglés, Filolochía Ispánica y Luenga Aragonesa.
 
Por lo suyo perfeuto dominio de lo anglés asumió lo cargo d'ausiliar de lo capellán de la [[Base Aeria Americana de Zaragoza]] dende [[1982]] dica [[1992]].