Diferencia entre revisiones de «Senyes»

Contenido eliminado Contenido añadido
Jpbot (descutir | contrebucions)
m , Replaced: castellanocastellano using AWB
mSin resumen de edición
Linia 29:
|}
 
'''Señes''' ('''''Senyes''''' en [[Grafía SLA]], ofizialment e en [[Idioma castellán|castellano]] ''Señes'') ye un espoblato de la [[bal de La Comuna]], per alto de [[Sin]] e de [[Serbeto]], que en descomponer-se este monezipio l'encluyorenencluyoron á'l delade la billa delade la [[Chistau|balballe bezina]] de [[Plan]]. El lugar de Señes se conserba encara drecho, anque l'esfuerzo ta que s'se i aiga aguantatoaguantau el fayorenfayoron más que más es bezinos d'antes que teniorentenioron que emigrar pero que son estatoestau puyando-ie un año e l'atro toz estes tiempos, ta mantener e tamién ta arreglar-se las pocas casas que el componen.
 
Ta oi mos n'han llegau caítas bien pocas casas. l'''Abadía'', que ye como á toz es lugars de [[Sobrarbe]] como en deziban delade la casa d'el mosén, ye bien malmetidamalmesa, e tammiéntamién la il·lésiailésia que ye zerrada de ya en abe buenosbuens años.
 
La pista que bii endrechalleba ye un alcurze que manizequ'amaneze d'á baixo, d'á'n que la carretera de Serbeto, bels 700 m d'antes d'este lugar cuan se-hi i ba dende Sin, e alabez puya per las faixas que bien antes yeran de cultibo, e se mete, tot de tierra, t'alto t'á'n que se comienzan á biyer las casas de Señes. NoDe turismo no en i hai mica de turismo que puye entata'l lugar, perque l'azeso ye bien furodefizil sin 4x4.
 
==Enrastres externos==