Diferencia entre revisiones de «La Barraca (serie de TV)»

Contenido eliminado Contenido añadido
de los actores ya me iré encargando yo, poco a poco...
mSin resumen de edición
Linia 4:
La serie narra las dificultaz de la bida en la [[Balenzia]] rural de fins de lo [[sieglo XIX]]. Lo ''tío Barret'' se bei forachitato de las tierras que ha cautibato a suya familia en muitas chenerazions por no poder pagar la renda a lo propietario ''D.Salvador''. Os suyos bizins ''Pepeta'' e ''Pimentó'' fan causa común con lo resto de los abitadors de la güerta pa impedir que ixa finca nunca no la tornen a treballar.
 
Pero ''Batiste'', acompañato de la suya muller ''Teresa'' e de los suyos fillos ''Roseta'', ''Batistet'' ''Ramón'', ''Eustaquio'' e lo chicot ''Pasqualet'', s'establixen en la [[barraca]] con intinzión treballar-la pa bibir. Dende l'inte abrán se trobarán con la ostilidat de lo resto de la chent de lo lugar, que los beyen como colaboradors de lo terratenient. No més que lo tío ''Tomba'' e lo suyo nieto ''Tonet'', que aima a ''Roseta'', no lis son en cuentra.
 
Dimpués de bels inzidents, que rematan con la muerte de ''Pasqualet'', afogato en una zaica e de ''Pimentó'', los bezins rematan cremando la barraca e fendo que ''Batiste'' e la suya familia se'n baigan.