Diferencia entre revisiones de «Descusión:Moda»

Contenido eliminado Contenido añadido
Chorche (descutir | contrebucions)
Pachina nueba: Hola buenas. Estoy MUY interesado en la grafía SLA, porque '''creo''' que es la más correcta, y '''creo''' que se le debería empezar a dar un poco más de importancia en la biqui, ...
 
Sin resumen de edición
Linia 7:
Y bueno, nada mas, que muitas gracias e entadebant!
Jorge. (o Chorche, que pal caso jeje)
:En primer lugar, y como no sé a quí l'en sintié dezir: "a grafía ye o bestiu d'una luenga". A luenga no cambia "como la mona aunque se vista de seda", pero ye berdat que ye important que a luenga baiga bien bestida. Si quiers fer serbir a grafía SLA cuan escribas en aragonés, en as descusions, etc. será bien acullido. Pero a custión, como ya se dezidió fa bel tiempo, ye mantener una unica grafía. A más emplegada güe ye, sin duda a grafía de Uesca, que amás, naixió d'un primer congreso que arrocló a o mobimiento asoziatibo por l'aragonés. Ye berdat que a muitos no nos cuaca guaire ixa grafía, pero la femos serbir por coderenzia, y porque no ye cosa que cadagún s'imbente una nueba grafía. En o II Congreso de l'Aragonés, s'establió una Academia que ye treballando en una nueva propuesta de codificazión. O mío pareixer ye que emos d'aguardar a publicazión ixos regles de codificazión, y si femos un cambio de grafía fer-lo enta ixa nueba grafía.
A grafía SLA, que nomás la fan serbir ixa asoziazión en as suyas publicazions y os suyos miembros, tiene cosas que me cuacan (anque atras no, cuento que como cualsiquier grafía), pero creigo (ye o mío pareixer) que no emos d'adotarlas: 1) Por que cal mantener una unidat dentro de wikipedia, 2) Por que emos d'emplegar grafías que cuenten con un menimo consenso 3) porque ye una grafía minoritaria d'una asoziazión, que amás desprezia o treballo feito por por o mobimiento de recuperazión (que bi'n ha de cosas malas pero tamién de buenas), y que ni sisquiera creye en un estándar seguntes han dito en zaguerías 4) Porque encara si no nos cuaca guaire a grafía de Uesca, si se fa un cambio grafico en a wiki, caldría fer-lo enta a nueba grafía de l'Academia (si garra día sale). Manimenos, puez fer bersions SLA d'articlos feitos en grafía de Uesca emplegando a plantilla SLA.
: Sobre si bi ha bel libro que fazilite aprender aragonés con ixa grafía, no bi ha cosa, como te puez pensar. En ixa grafía, estoi que puez leyer o zaguer libro de Ánchel Conte y a rebista De Lingva Aragonensi d'a SLA.
: Finalment, no pasa cosa por fer errors, o important ye que por cada bez aprendas y en faigas menos a siguient --[[Espezial:Contrebuzions/62.101.181.10|62.101.181.10]] 07:35 30 set 2008 (UTC)
Volver a la página «Moda».