Diferencia entre revisiones de «Hermandad y Cofradía de Nazarenos de Nuestro Señor Jesús de la Humildad Entregado por el Sanedrín y de María Santísima del Dulce Nombre»

Contenido eliminado Contenido añadido
Jpbot (descutir | contrebucions)
m Robot: Reemplazo automático de texto %s
→‎Istoria: No se si la actual iglesia de Santiago en Zgz es la historica iglesia de Santiago de Zaragoza, creo que le cambiaron el nombre por otra
Linia 17:
 
==Istoria==
Establita en [[1993]], os orichen d'ista cofadría se troban en l'antiga ''la Hermandad y Cofradía de Nazarenos de Nuestro Señor Jesús en el Interrogatorio y Sentencia ante Caifás, Santos Apóstoles Pedro y Santiago y María Santísima del Desconsuelo'' que teneba la siede en a [[Ilesia de San Chaime o Mayor (Zaragoza)|Ilesia de San Chaime o Mayor de Zaragoza]] e que yera establita en [[1981]].
 
Dimpués de dos años en os que no eban esistito autibidaz publicas en a chirmandat se creyó l'autual cofadría, estando aprebatos os estatutos o [[14 de chinero]] de [[1993]] por l'[[lista de bispes e arzebispes de Zaragoza|arzebispe de Zaragoza]]. A siede canonica ye dende allora o Combento d'as Mais Agustinas de Santa Monica en o bico ''de la Magdalena''. Formata á lo prenzipio por miembros d'a casa d'[[Andaluzía]] en Zaragoza, yera ispirata en as cofadrías andaluzas.