Diferencia entre revisiones de «Aviento (cristianismo)»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina nueba: thumb|L'[[Arcánchel Grabiel anunzia a Mariya que conzebirá e parirá a lo Fillo de l'Altísmo....
(Garra diferencia)

Versión d'o 10:54 14 chun 2008

L' abiento Plantilla:Etimolochía ye lo primer periodo de l' añata liturchica cristiana, que consiste en un tiempo de preparazión para lo Natal. La suya durazión ye de 21 a 28 diyas, se zelebran los cuatre domingo més a man a la festibidat de Natal.

L'Arcánchel Grabiel anunzia a Mariya que conzebirá e parirá a lo Fillo de l'Altísmo. Pintura en fusta por Robert Campin, c. 1420-1440, Bruselas.
Corona d'Abiento, uno de los simbolos d'este tiempo liturchico. Tien cuatre belas, una por cada domingo d' Abiento.

Marca lo prenzipio de l'añata liturchica en cuasi totas las confesions cristianas. Mientres este periodo los feligreses se preparan pa zelebrar la conmemorazión de lo naximiento de Chesucristo e pa renobar la esperanza en la segunda Benita de Cristo Chesús, a lo remate de los tiempos (Parusía).

Durante l'abiento se prepara en la ilesia e cada casa una corona de flors clamata Corona d'Abiento con cuatre belas, una por cada domingo d'abiento. Bi ha una tradizión d'abiento: a cadaguna d'ixas cuatro li fan tocar una birtut que s'ha de millorar ixa semana, por exemplo, la primera l'amor; la segunda, la paz; la terzera, la toleranzia e la cuarta, la fe.

Las leturas biblicas d'este tiempo d'Abiento las prenen sobre tot de lo profeta Isaías (primera letura), tamién replegan los pasaches més profeticos de l'Antigo Testamiento siñalando la plegata de lo Mesías. Isaías, San Chuan Batista e Mariya de Nazaret son los modelos de creyents que las ilesias ofrexen a los fidels pa preparar la benita de lo Siñor Chesús.