Diferencia entre revisiones de «Mito de cazata ritual»

Contenido eliminado Contenido añadido
CHV (descutir | contrebucions)
mSin resumen de edición
Sin resumen de edición
Linia 1:
Los '''mitos de cazata ritual''' son [[mito]]s en los que s'esplica la fundazión d'una [[ziudat]] u un [[estato]] dimpués que un antepasato u un [[eroye]], u una colla d'omes representatiba d'un [[grupo etnico]], encorriese á un animal salbache dica un terreno desconoxito on deziden quedar-sen dimpués de poder-lo matar u no.
 
La ispirazión d'estas leyendas ye á begatas un parexito entre o nome d'a fundazión e un animal. Por exemplo [[Nachera]], tienga a etimolochía que tienga, se parixe á l'[[arabe]] ''nasra'' que sennifica [[alica]], e ye fazil que esto aiga ispirato lo mito fundazional de lo [[monesterio de San BenitoBenedet]], en un puesto ta lo que plegó lo rei Garzía enta [[1040]] seguindo á un [[falcón]].
 
Os [[Polonia|polacos]] tienen tamién un mito fundazional relazionato con l'[[alica]], espirato por o parexito que bi ha entre como se diz alica en [[polonés]] e la fortaleza de [[Gniezno]], que probién d'una palabra eslaba ''Cnez'' deribata de lo [[latín]] ''CAESAR''. Seguntes este mito los polacos troboron lur tierra seguindo á una alica blanca.