Diferencia entre revisiones de «Pere de Torroja»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
CHV (descutir | contrebucions)
mSin resumen de edición
Linia 1:
'''Pere de Torroja''' estió [[bispe de Zaragoza]] dende [[1152]] dica [[1184]]. Pertenexeba á lo lichache de los [[Torroja (familia)|Torroja]], siñors de [[Solsona]].
 
Pertenexeba a lo lichache de losEstió [[Torroja (familia)|Torrojaabate]], siñors de [[Solsona]]. Estió abate de Vilabertrán e dimpués [[Bispe]] de [[Zaragoza]] con l'aduya de lo suyo parient [[Guillén de Torroja]], primero [[bispe de Barzelona (1144-1171),]] e dimpués [[arzebispe de Tarragona dica 1174,]] (n'una epoca en la que lo [[bispato de Zaragoza]] dependeba de [[arzebispato de Tarragona]]).
 
Entre las suyas fitas podemos destacar:
 
*Mugó la diozesis con la d'[[Albarrazín]]-[[Segorb]], con lo reconoximiento u confirmazión por parte de lo papa [[Adrián IV]] d'unas mugas d'epoca de lo rei [[besigoto]] [[Wamba]].
*Consiguió de lo Papa [[Alexandre III]] lo carauter regular de los calonches[[calonche]]s de la [[Seu d'o Salbador de Zaragoza]].
*Lo rei [[Alifonso II d'Aragón]] zedió en [[1175]] la [[Tinenza de Aznar Lagaña]] (parte de lo [[Matarraña]]) aá lo bispato de Zaragoza, e Pere Torroja la sozenfeudó aá Fortún Robert.
 
{{suzesión
Línea 14 ⟶ 15:
|suzesor=[[Remón de Castellazuelo]]
}}
 
 
[[Categoría:Bispes e arzebispes de Zaragoza]]