Diferencia entre revisiones de «Cultura d'os campos d'urnas»

Contenido eliminado Contenido añadido
CHV (descutir | contrebucions)
m no he entendido una mierda... (aunk me encanta intentar culturalizarme)
Sin resumen de edición
Linia 19:
<tr><td>Ha B3<td>800-750
</table>
 
===Orichen===
La cultura de los Campos d'Urnas se desembolicó dende la [[cultura de los Tumulos]] prezedent. La transizión ye gradual en zeramica como en los ritos funerarios. En bellas zonas d'Alemaña la cremazión e inumazión esistioron simultaniament (fazies Wölfersheim). Bellas tumbas tienen una combinazión de zeramica de la cultura de los Tumulos y espatas de la cultura de los Campos d'Urnas (Kressborn, Bodenseekreis) u zeramica inzisa de la cultura de los Tumulos chunto con los primeros tipos de zeramica de los Campos d'Urnas (Mengen). En lo Norte prenioron la cultura de los Campos d'Urnas només que en lo periodo HaA2.
 
En una paul de Ellmoosen (Kr. Bad Aibling, Alemaña) bi ha una representazio´n de tot l'interbalo temporal dende lo Bronze B dica lo periodo temprano de la Cultura de los Campos d'Urnas (Ha A). Esto demuestra una continazión considerable de lo ritual. En la Loira, Sena e lo [[Roine]], bels bados contienen depositos que ban dende lo neolitico tardano enta lo periodo de los Campos d'Urnas.
 
Los orichens de lo ritual de cremazión se crei que son en los Balcans, on ye amplament estendillato en la zona este de la [[cultura de los Tumulos]]. Se prinzipia a beyer bellas cremazions en la cultura Proto-Lusaziana e en a [[cultura de Trzciniec]]
 
== Se beiga tamién ==