Diferencia entre revisiones de «Cultura d'os campos d'urnas»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina nueba: right|200px|thumb|Un mapa simplicato, enta [[1200 BC, amostrando la cultura de los Campos d'Urnas zentral, (en royo), la cultura de los Campos d'Urna...
 
Sin resumen de edición
Linia 3:
La '''cultura de los Campos d'Urnas''' ([[1300 AC]]-[[750 BC]]) estió una cultura tardana de la [[Edat de Bronze]] de Zentroeuropa que s'estendilló dica Europa ozidental, incluindo la [[Bal de l'Ebro]]. Prene nome de lo costumbre de cremar los muertos e meter lurs zenisas en urnas, que se apedecan en un campo. La cultura de los Campos d'Urnas ye chusto dimpués de la [[cultura de los Tumulos]] zentroeuropeya e chusto enantes de la [[cultura de Hallstätt]], que ye ya de la primera Edat de Fierro.
 
== Cronolochía ==
[[Categoría:Arquiolochía]]
Se crei que en bellas zonas, como lo surueste d'Alemaña ya i eba Campos d'Urnas arredol l'año 1200 AC, (prinzipio de l'Hallstätt A), pero la fase D de lo Bronze de Riegsee ya contién cremazions. Bi ha custions pendiens porque en ixas zonas de Zentroeuropa lo cambeyo dende lo Bronze meyo ta la cultura de los Campos d'Urnas ye una transizión progresiba.
 
== Se beiga tamién ==
*[[Campos d'Urnas catalanoaragoneses]]
*[[Campos d'Urnas basconabarros]]
*[[Fazies Soto de Medinilla]]
*[[Cultura protozeltiberica]]
 
[[Categoría:Culturas arquiolochicas]]
 
[[ca:Cultura dels camps d'urnes]]