Diferencia entre revisiones de «Capítol metropolitano»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina nueba: Lo termin '''Capítol metropolitán''' lo creyó la Ilesia Catolica pa referir-se a l'orgán executibo eclesiastico que bi ha en a ziudat, encargato de cuidar-ie e gobernar-ie las...
 
CHV (descutir | contrebucions)
m lo de venezuela sobraba... es un artículo corto y de tres párrafos no podemos hablar de que en una ciudad de un país se usa dicho término.
Linia 1:
Lo termin '''Capítol metropolitán''' loestión creyóun termin creyato por la [[Ilesia Catolica]] pa referir-se aá l'orgán executibo eclesiastico que bi ha en a ziudat, encargato de cuidar-ie e gobernar-ie las ilesias més grans, (por exemplo las [[Seu|seus]]), en lurs aspeutos liturchicos, preparazión e execuzión de los presupuestos, e a més de los quefers mande la [[diozesis]] aá la que pertenexcan.
 
Lo '''CapitolCapítol''' lo forman un '''[[deán]]''' (que fa como president), l' '''[[arcediánarzedián]]''', lo ''[[chantre]]'', lo ''[[mayestre]]'' e lo ''[[tresorero]]''. Chunto aá ellos se troban las ''canonchías'', en lumero bariable seguntes un capitol y atro, on bi ha canonigos, diacons, sozdiáconssozdiacons y en bels casos, (en los capitols més grans,) los [[capellán|capellans]].
 
Cuan en una ziudat nomás bi ha que una ilesia mayor, lo [[capitol de la Seu]] cumple la funzión de ''capitol metropolitán''.
 
En la '''organizazión política de [[Benezuela]]''' esiste lo termin ''Cabildo metropolitano'', que encara que tienga la mesma etimolochía, no tien garra relazión con lo termin ''Capitol Metropolitán''.
 
[[Categoría:Dreito canonico]]