Diferencia entre revisiones de «Chueves Lardero»

Contenido eliminado Contenido añadido
+interwikis
CHV (descutir | contrebucions)
que es "bimardo"??????????
Linia 1:
O '''Chuebes Lardero''' u '''Chorizet''' ye lo diya que siñala l'inte de surtida d'as garrastolendas u carnabals[[carnabal]]s.
 
En ista calendata, a chen gosaba salir ta lo campo á minchar e se feban corridas de bimardos[[bimardo]]s por a tardi; cuan lo sol yera cacho e se feba de nueit se zelebraba lo baile d'esfrazes[[esfraz]]es. Encara güei, sobretot en os lugars, se remera este diya con brendas y entropans de [[lenguaniza]]. D'astí la mazada de ''«Jueves Lardero, longaniza en el puchero»''.
 
En [[Alcañiz]] e [[SanSant Per de Calanda]] se clama ''chorizetChorizet'', (pronunziatoprenunziato ''chorizer'' en os dos lugars e tamién ''chorizé'' en Sant Per). Pa los d'Alcañiz ye una de las fiestas més importans de l'año, pero pa Sant Per e atros lugars d'[[Aragón]] ye agora una fiesta més e no implica dixar de treballar u d'ir ta la escuela. A más de zelebrar-se en Aragón tamien se zelebra en atras partis d'Españaa [[peninsula Iberica]], pero sobretot en: a [[probinzia de d'Almería]], [[Castiella -La Mancha]], [[Cataluña]], [[probinzia de Soria|Soria]] e Cordoba, an ye conoxito tamién como ''El día[[probinzia de la Tortilla''Cordoba|Cordoba]].
 
[[Categoría:Fiestas]]