Diferencia entre revisiones de «Sauna»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina creyada con 'thumb|300px|Sauna. Una '''sauna''' (d'o finés ''sauna''<ref> {{en}} [https://www.merriam-webster.com/dictionary/sauna?show=0&t=1294455190 sauna] en merriam-webster.com</ref>) ye una cambra que se calienta entre 80 y 105 graus centigraus fendo servir un calentador de sauna. O banyo de vaporada en a sauna puede servir pa la salut y la relaxación. As saunas publicas gosan estar unidas a una piscina publica…'
 
Función de sugerencias de enlaces: 3 enlaces añadidos.
Linia 5:
Dende lo [[17 d'aviento]] de [[2020]], a cultura d'a sauna finesa ye Patrimonio Cultural Inmaterial d'a [[UNESCO]].
 
A sauna, que per un regular ye revestida de [[fusta]] per adintro, se calienta con un forno a una temperatura de l'aire entre 80 °C y 100 °C, mas rarament dica 130 °C. En cuenta d'estufas de [[lenya]] y aceite, hue en día se gosan instalar estufas electricas perque son mas sencillas y facils d'operar.
 
As cadieras son disposadas en dos u tres libels a una [[Altaria (magnitut fisica)|altaria]] de 0,5 m a 1,5 m, y la temperatura aumenta significativament a medida que se puya. A circulación de l'aire ye important en una sauna, per lo que se suministra de contino aire fresco, que a estufa calienta immediatament pa que la temperatura d'a cambra remaneixca constant.
 
A sauna tien efectos buenos sobre l'organismo, en liberar, per meyo de sudoración, que gosa estar abundant y rapida, toxinas y activar a circulación sanguinia. Siempre va acompanyada con contrastes de temperatura, a la sesión de [[calor]] le sigue una d'enfriamiento, que enampla os efectos d'a sudoración. Se prene con fins hichienicos y terapeuticos.
== Referencias ==