Diferencia entre revisiones de «Linache d'os Ferrández d'Heredia»

Contenido eliminado Contenido añadido
Rescuing 2 sources and tagging 0 as dead.) #IABot (v2.0.9.2
AraBot (descutir | contrebucions)
m →‎top: clean up, replaced: Condato → Condau, condato → condau
Linia 1:
Los '''Ferrández d'Heredia''' estioron una de las casas nobles d'Aragón més influyents. Fue reconoixita por [[Carlos I d'Espanya]] en las [[Cortz de Monzón (1528)|Cortz de Monzón]] de [[1528]] como una de las ueito casas "[[grans d'Aragón]]", y son destacables representants d'esta familia lo [[gran mayestre]] hespitalero [[Chuan Ferrández d'Heredia]] y l'arcebispe de Zaragoza [[García Ferrández d'Heredia]].
 
Prenen nombre de la localidat alavesa d'[[Heredia (Alava)|Heredia]] d'on debeban provenir. Lo fundador d'esta casa estió [[Lorenzo Ferrández d'Heredia]], sinyor de [[Zurita (Castellón)|Zurita]] a principios de lo [[sieglo XIV]]. Los dos fillos suyos encomenzoron las dos brancas principals, la de [[Blasco Ferrández d'Heredia]] y la de [[Chuan Ferrández d'Heredia]], a la que pertanyoron los [[CondatoCondau de Fuents|contes de Fuents]]. Dimpués bi habrá brancas d'os Ferrández d'Heredia en [[Tosos]], [[Calatayú]], [[Calatorau]], [[Burbaguena]] y [[L'Almunia de Donya Godina]]. Atros títols que han perteneixito a los Ferrández d'Heredia han estato los de [[Marqueses de Mora]] y Cosculluela y [[sinyors de Cetina]].
 
En la branca de lo hespitalero [[Chuan Ferrández d'Heredia]] los miembros hereus se diciban con ell, como yera establito en lo suyo testamento, con la obligación de levar las suyas armas, cinco u siet castiellos. Dende l'anyo [[1459]] son [[contes de Fuents]], condatocondau que incluyiba las localidatz de [[Fuents d'Ebro]], [[Mediana d'Aragón]], [[Fuent de Todos]], [[Exaulín]], [[María de la Uerba]] y [[Botorrita]].
 
== Vinclos externos ==