Diferencia entre revisiones de «Posición de skate»

Contenido eliminado Contenido añadido
Legobot (descutir | contrebucions)
m Bot: Migrating 3 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q3574113 (translate me)
AraBot (descutir | contrebucions)
m clean up, replaced: cucho → ezquierdo (4) using AWB
Linia 1:
[[Imachen:Jason at bear.jpg|250px|thumb|[[Jason Mitchell]], un skater ''goofy'', con o piet dreito debant]]
A '''posición de skate''' (en [[idioma anglés|anglés]] ''footedness'') ye a preferencia ta meter debant o [[piet]] dreito u cuchoezquierdo en esportes de tabla como o [[skate]], [[surf]] u o [[snowboard]] y as suyas variants. En os [[esporte de tabla|esportes de tabla]] o esportista s'ha de meter sobre ista de traza que o movimiento se faiga enta un d'os suyos laterals. Ta ixo un piet, o dreito u o cuchoezquierdo, ha d'ir en a parti debantera y l'atro en a zaguera d'a tabla. A mayoría de esportistas troban una d'istas dos posicions mas fácil de realizar que l'atra.
 
==Regular y goofy==
[[Imachen:Mikebaird - Two Surfing Teens.jpg|thumb|250px|Surfistas ''regular'', con o piet cuchoezquierdo en a parti debantera d'a tabla]]
Un esportista ye '''''regular''''' quan mete debant o piet cuchoezquierdo en o skate, a tabla de snowboard o a tabla de surf. Se diz ''regular'' porque ista ye a posición mas habitual, ye decir a posición que fa servir a mayoría d'a chent que practica istos esportes. A posición contraria ye liderar con o piet dreito, ye decir meter-lo debant, en iste caso o esportista ye '''''goofy'''''. Encara que por un regular un esportista que practica mas d'un esporte de tabla gosa emplegar en totz o mesmo piet ta dirichir a tabla, no ye guaire raro que una persona sía ''regular'' en un esporte y ''goofy'' en un atro.
 
==Trobar a posición correcta==
Bi ha diferents trazas de determinar si una persona ye ''goofy'' u ''regular''. O mas normal ye imachinar que se ye eslizando lateralment por una superficie [[chelo|chelata]] y pensar en que piet se metería debant en iste caso. Atro truco ye zarrar os uellos y fer que un atra persona nos meta un empentón por dezaga, o movimiento reflexo será mover un piet ta debant ta conservar o [[equilibrio]], en iste caso ixe ye o piet que habrá d'ir debant en a tabla. Atra alternativa pareixita ye mirar de brincar enta un escalón alto, o piet que metamos debant en o brinco será o piet que determine a nuestra posición sobre a tabla.
 
En qualsiquier caso a posición sobre a [[tabla de surf|tabla]] ye mas que mas intuitiva; por lo que ye normal que un esportista novenzano pueda probar as dos posicions mientres un periodo de tiempo y dimpués trigar la que le pareixca mas comoda.
 
==Atras variants en a posición==
[[Imachen:Ursina Haller – 20th Leysin Nescafé Champs, 8th - 13th February 2011 (17).jpg|thumb|250px|[[Ursina Haller]], snowboarder ''regular'' baixando en ''fakie'', con o piet dreito debant]]
Tamién ye posible que un esportista emplegue puntualment a posición contraria a la que fa servir por un regular fendo un cambeo de posición u '''''switch'''''. Cambear de posición fa que totz os movimientos y chiros tiengan un grau mas de dificultat, encara que a vegatas puet estar necesario, mas que mas en esportes en os que fan trucos con a tabla. Muitos profesionals consiguen estar quasi [[ambidiestro]]s sobre a tabla, encara que no ye guaire fácil.
 
Si o esportista se desplaza a o revés, ye decir con o piet debantero dezaga y o piet zaguero debant se diz que ye en posición de '''''[[fakie]]''''' (''en falso'' literalment). En snowboard, ta minimizar a dificultat d'o cambeo de posición, bells snowboarders adoptan una posición de '''''duck''''' (literalment ''de pato''), regulando as fixacions d'a tabla ta que un piet s'oriente enta una posición diferent con as puntas enta difuera, asinas en desplazar-se siempre bi ha un piet que ye orientato enta debant.
 
En skate, si o piet que va en a parte meya d'a tabla se mueve enta a parti debantera y o piet de dezaga enta o meyo se diz que se fa un '''''nollie'''''. Isto se gosa fer mas que mas ta fer trucos, pero no ta desplazar-se. O normal en iste esporte ye desplazar-se con o piet debantero sobre a tabla y pillar velocidat con o piet zaguero (se fa igual en o snowboard quan cal mover-se por una plana), manimenos si se fa d'o revés, pillando a velocidat con o piet debantero y mantenendo o zaguero en a tabla se diz se ye fendo '''''pushing mongo'''''. Ista posición no ye guaire común ya que s'ha de fer un movimiento prou raro con l'anca.
 
==Competicions==