Diferencia entre revisiones de «Costiella»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina creyada con '250px|thumb|right|'''Costiellas''' humanas, en royo. Las '''costiellas''' son uesos plans y alargaus, comparables a arcos, que s'estienden dende la columna vertebral dica l'esternón, a lo que s'unen a traviés de cartilagos costals. En lo ser humán bi ha dotze de cada costau. Las siet primeras s'articulan con l'esternón por meyo d'un cartilago propio y son las costiellas verdaderas. Las costiellas…'
(Garra diferencia)

Versión d'o 16:03 20 oct 2021

Las costiellas son uesos plans y alargaus, comparables a arcos, que s'estienden dende la columna vertebral dica l'esternón, a lo que s'unen a traviés de cartilagos costals.

Costiellas humanas, en royo.

En lo ser humán bi ha dotze de cada costau. Las siet primeras s'articulan con l'esternón por meyo d'un cartilago propio y son las costiellas verdaderas. Las costiellas que van dende la ueitena dica la decena s'unen a traviés de lurs cartilagos a un cartilago común, que se articula con l'esternón (costiellas falsas). La oncena y dotzena costiella no s'articulan con l'esternón y son las costiellas flotants.