Diferencia entre revisiones de «The Hobbit: The Desolation of Smaug»

Contenido eliminado Contenido añadido
argumento
Etiqueta: Enlaces a desambiguaciones
m →‎Argumento: val>Dale
Linia 79:
Tot y con os esforzos de Bardo pa mantener a los nanos de Thorin en secreto, a voz corre en a Ciudat d'o Laco y os habitants prencipian a creyer en a profezia que o Rei Baixo la Montanya tornaría y trayería grans riquezas a la ciudat. Tals historias de grandeza no fan cosa goyo a lo Gubernador d'[[Esgaroth]], qui considera a Bardo como un conspirador pa sacar-le lo puesto. Finalment, una colla de soldaus atrapa a los nanos dimpués de cosirar a casa de Bardo, y son conducius a la plaza prencipal. Astí, Thorin conta os suyos propositos de reconquerir a Montanya Solitaria y matar a lo dragón [[Smaug]], coseta que causa vitorios d'os lugarencos y que tamién fa goyo a lo Gubernador gracias a la oportunidat de recuperar l'immenso tresoro d'[[Erebor]]. Bardo advierte de que si dispiertan a lo dragón destruyirá a ciudat y no deixará a dengún vivo, pero as suyas opinions son tasament sentidas. Dende ixe inte, Thorin, Bilbo y a resta de nanos son tractaus con gran honor. Finalment, plega o Día de Durin y os nanos han de partir pa poder trobar a tiempo la puerta secreta d'a Montanya. Thorin ordena a Kíli, que ha empiorau per a suya ferida, que se quede en a ciudat. Óin, Fíli y Bofur tamién se quedan pa fer un poder de curar-lo. Con isto, Thorin y a suya disminuyida companyía parten enta la Montanya.
 
Thorin y Companyía plegan a lo fin a lo piet d'a Montanya Solitaria, que s'alza menazadora, nevada, y aparentment silenciosa. Lo paisache ye triste y malinconico, se troban en a Desolación de Smaug. En un costau, a companyía contempla as ruinas de ValDale, una rica ciudat que comerciaba con Erebor que tamién estió destruyida per o dragón. Bilbo avisa a Thorin que Gandalf iba a asperar-les en o mirador d'ixa ciudat esmolinada, pero no lo veyen per garra puesto. Un Thorin mas fredo d'o normal insta a lo grupo a aprezisar-se, y a trobar o camín a la puerta secreta. Ye Bilbo qui finalment troba a senda, y escalando-la, plegan a una especie de branquil an seguntes o Mapa de Thrór se troba a dentrada secreta a la montanya. Como se diz en ell, Thorin fa un poder pa trobar bella zarralla an a luz ponient d'o sol caye sobre a paret, pero caye la nueit y no ocurre cosa. Desasperaus, os nanos se disposan a tornar quan Bilbo troba a respuesta a la [[dovinalla|devineta]] en descubrir que a zaguera luz d'o día no yera la d'a puesta de sol, sino la d'a luna. Una puerta amagada s'ubre y, marabillaus, os nanos penetran en o suyo interior, emocionaus per haber plegau per fin a lo reino d'[[Erebor]].
 
Pero agora toca lo mas dificil, dentrar en as estancias interiors d'a Montanya, bella cosa mica encorachadora a causa que los nanos no saben lo que pueden trobar allí. Finalment o trigau pa ir ye Bilbo, l'espullador, a qui Thorin ordena trobar a Piedra de l'Arca, a mas polida d'as pietras preciosas d'a Montanya. Balin, qui s'ha encarinyau con l'[[hobbit]], le acompanya mientres un buen treito per os antigos túnels y le deseya a millor suerte en arribar a la puerta d'a Sala Central. En a Ciudat d'o Laco, entremistanto, a ramada d'orcos de Bolgo invade a población en busca de [[Thorin]]. O suyo ataque ye neutralizau per Tauriel y Legolas, que s'ha uniu a ella en creyer as parolas de Tauriel sobre o retorno de l'[[Sauron|Enemigo]]. Un chinet orco, manimenos, aconsigue fuyir per uno d'os puents d'a ciudat, indo a Dol Guldur pa comunicar a l'Amo que Thorin ya ye en a Montanya Solitaria.