Diferencia entre revisiones de «Dietrich Buxtehude»

Contenido eliminado Contenido añadido
Vulcano (descutir | contrebucions)
Sin resumen de edición
Vulcano (descutir | contrebucions)
Sin resumen de edición
Linia 11:
}}
'''Dietrich Buxtehude''' ([[Helsingborg]] (Suecia), 1637.? - [[Lübeck]], (alemaña), [[9 de mayo]], 1707), estió un compositor y organista, quizas o más destacau d'os precursors de [[johann Sebastian Bach|Bach]], sobre o cual exerzió una gran influenzia.
 
Como ocurria a ormino en Europa septentrional, Dietrich Buxtehude estió destinau a la profesión de mosicaire dende a suya naixenzia --ocurrida en 1637,? en Oldesloe, amán de Lübeck, no luen d'a frontera con Dinamarca-- por o simple feito que o suyo pai, Johannes yera organista y pertenecia por tanto a la corporazión d'os mosicaires.
En morir a suya mai, o 1639 a família se tresladó a Helsingborg y, en 1642, a Elsingør, en a isla danesa de Sjælland, an asumió o cargo d'organista en a ilesia de Santo Olaus. D'un segundo matrimonio d'o suyo pai con Hella Jaspersdaater Dietrich tenió tres chirmans. Por o que se sabe tenió como unico mayestro a lo suyo pai. A los vinte años lo trobamos como organista en Helsingborg; luego, l'aprendizache siguió en Helsingør, an en 1660 estió logau por a ilesia de Santa Maria. En 1667, o prenzipal organista de Lübeck, Franz Tunder, murió no sin dinantes aber designau Buxtehude como o suyo sucesor en l'organo d'a Marienkirche. Dietrich asumió o nuevo cargo y, pocos meses dimpués, seguntes os convenzionalismos d'a corporazión d'os mosicaires, desposó a la filla de Tunder, Anna Margaretha.