Diferencia entre revisiones de «Senyes»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Señés tresladada á Señes
mSin resumen de edición
Linia 29:
|}
 
'''Señes''' ('''''Senyes''''' en [[Grafía SLA]], ofizialment e en [[castellano]] ''Señes'') ye un espoblato de la [[bal de La Comuna]], per alto de [[Sin]] e de [[Serbeto]], que en descomponer-se este monezipio l'encluyoren á'l dela billa dela [[Chistau|bal bezina]] de [[Plan]]. El lugar de Señes se conserba encara drecho, anque l'esfuerzo ta que s'aiga aguantato el fayoren más que más es bezinos d'antes que tenioren que emigrar pero que son estato puyando-ie un año e l'atro toz estes tiempos, ta mantener e tamién ta arreglar-se las pocas casas que el componen.
 
Ta oi mos n'han llegau caítas bien pocas casas. l'''Abadía'', que ye como á toz es lugars de [[Sobrarbe]] como en deziban dela casa d'el mosén, ye bien malmetida, e tammién la il·lésia que ye zerrada de ya en abe buenos años.
 
La pista que bi endrecha ye un alcurze que manize d'á baixo, d'á'n que la carretera de Serbeto, bels 700 m d'antes d'este lugar cuan se-hi ba dende Sin, e alabez puya per las faixas que bien antes yeran de cultibo, e se mete, tot de tierra, t'alto t'á'n que se comienzan á biyer las casas de Señes. No en hai mica de turismo que puye enta'l lugar, perque l'azeso ye bien furo sines 4x4.
 
==Enrastres externos==
 
*[[Imachen:Commons-logo.svg|15px|Colabora en Commons]] Se beyan las imachens de [[Wikimedia Commons|Commons]] sobre '''[[Commons:Category:Señes|Señes]]'''.
*{{an}} [http://www.aragonesasi.com/aragones/huesca/plan/senes.php Estadisticas d'el nuclio n'el portal ''AragonEsAsi.com'']
*{{es}} [http://www.lospirineos.info/gistain/senes.htm Informazión n'el portal ''LosPirineos.info'']
 
{{Lugars de Plan}}