Diferencia entre revisiones de «Chabier Lozano Sierra»

Contenido eliminado Contenido añadido
vida
AraBot (descutir | contrebucions)
participios, replaced: Categoría:Naixitos → Categoría:Naixius
Linia 18:
}}
'''Chabier Lozano Sierra''' (naixito de [[Zaragoza]]), ye un [[filologo]] [[Aragón|aragonés]] resident en [[Bielsa]]. Ye autor de quantas investigacions sobre variedatz de l'[[Idioma aragonés|aragonés]]. Ye coautor, en chunto con [[Ánchel Loís Saludas]] d'o libro ''Aspectos morfosintácticos del belsetán'' (2006), y autor de ''Caracterización linguística de la comarca Alto Gállego'' (2006), asinas como d'a monografía ''Aspectos linguisticos de Tella'' (2010).
Dende a sesión plenera de [[Samianigo]] o [[12 d'abril]] de [[2008]], ye vicepresident de l'[[Academia de l'Aragonés]].<ref>{{an}} [http://www.academiadelaragones.org/consello.htm O Consello de Gubierno de l'Academia de l'Aragonés].</ref> En lo politico se presentó en [[2015]] en as eleccions municipals en as listas d'o [[PSOE]].<ref> [https://docplayer.es/58221817-Administracion-de-justicia-juntas-electorales.html Boletín Oficial de la Provincia de Huesca, nº 75].</ref>
==Bibliografía==
* Chabier Lozano Sierra y [[Fernando Sánchez Pitarch]], "Aproximación al aragonés de la Fueva (A Fueva) basada en un texto oral", ''Actas del II Encuentro "Villa de Benasque" sobre lenguas y culturas pirenaicas'', Zaragoza, Gobierno de Aragón, pp.&nbsp;339–361. 2003.
Linia 31:
[[Categoría:Miembros de l'Academia de l'Aragonés]]
[[Categoría:Filologos d'Aragón]]
[[Categoría:NaixitosNaixius de Zaragoza]]