Diferencia entre revisiones de «Total Recall»

Contenido eliminado Contenido añadido
reparto
argumento
Linia 55:
* [[Debbie Lee Carrington]] como ''Thumbelina''
* [[Lycia Naff]] como ''Mary''
 
== Argumento ==
En 2084, o treballador d' a construcción Douglas Quaid tien suenios inquietants sobre [[Marte (planeta)|Marte]] y una muller misteriosa allí. A suya esposa Lori ye despectiva con [[Marte (planeta)|Marte]], an o gubernador, Vilos Cohaagen, ye luitando contra una rebelión. Quaid visita Rekall, una interpresa que implanta recosiros falsos de vacanzas, y elige un ''viache'' enta [[Marte (planeta)|Marte]] como achent secreto. Manimenos, o procedimiento sale malament perque Quaid ha suprimiu os recosiros d'estar un achent secreto en [[Marte (planeta)|Marte]].
 
Os emplegaus de Rekall lo sedan, le borran a memoria d'a suya visita y lo ninvian enta casa. En o camín, Quaid ye atacau por o suyo colega de treballo Harry y atros hombres, y se veye obligau a matar-los. En casa, Lori l'ataca, afirmando que o suyo matrimonio ye un implante de memoria falsa, y ''l'Achencia'' la ninvió a monitoriar a Quaid. Quaid incapacita a Lori y fuye ascape, encorriu por hombres armaus lideraus por Richter, l'achent de Cohaagen y o verdadero mariu de Lori.
 
Dimpués d'evadir l' os suyos atacants, Quaid recibe una maleta que contiene diners, dispositivos, identificacions falsas y una gravación de video en a quala Quaid s'identifica a ell mesmo como Hauser y explica que gosaba treballar pa Cohaagen, pero cambió de bando dimpués d'enterar-se d'un artefacto alienichena en [[Marte (planeta)|Marte]]., sozmetendo-se a l'escoscamiento d'a suya memoria pa protecher-se. Hauser le indica a Quaid que retire un dispositivo de rastreyo ubicau adintro d'o suyo crapazín y le ordena que vaiga enta [[Marte (planeta)|Marte]]. A la suya plegada, Quaid troba una nota de Hauser que l'endreza a Venusville, un vico royo poblau por personas mutadas como resultau d'una protección deficient contra a radiación. Conoce a Benny, un taxista, y Melina, a muller d'os suyos suenios, pero ella lo refusa, creyendo que encara treballa pa Cohaagen.
 
Quaid dimpués se troba con o Dr. Edgemar y Lori de Rekall. Edgemar afirma que a causa que d'una ''embolia esquizoide'', Quaid ye atrapau en una fantesía d'os recosiros implantaus: ell y Lori se ficoron en a fantesía y ofreix una ''pindola'' que le indicará a Quaid que se dispierte. En veyer a Edgemar sudando, Quaid se da cuenta de que ye real y lo mata. Os hombres de Richter irrumpen en a cambra y capturan a Quaid, pero Melina plega y ataca a los hombres. Quaid mata a Lori y escapa con Melina.
 
Fuyen enta Venusville con Benny y son conducius a un túnel secreto. Incapaz de localizar a Quaid, Cohaagen amorta a ventilación de l' aria, afogando a totz lentament. Quaid, Melina y Benny son levaus a una base rebelde an Quaid ye presentau a lo suyo lider, o mutant Kuato qui ye auniu a lo suyo chirmán George. Kuato leye a mente de Quaid, recordando una discusión con Cohaagen y Richter sobre l'artefacto marciano y o suyo proposito. As fuerzas de Cohaagen irrumpen y matan a la mayoría d'os rebeldes. Quaid, George / Kuato, Melina y Benny escapan por una inclusa d'aire, pero sorprendentment, Benny mata a George y revela a suya alianza con Cohaagen. Antis de morir, Kuato implora a Quaid que active o reactor alienichena.
 
Quaid y Melina son levaus a Cohaagen, qui reproduz unatro video, en o qual Hauser explica que a personalidat de Quaid estió una estruzia pa enganyuflar as habilidatz psiquicas d'os mutants, infiltrar-se en os mutants y exposar a Kuato, acabando asinas con a rebelión. Cohaagen ordena que Quaid sía reprogramau con os recosiros de Hauser y que Melina sía reprogramada como a suya obedient muller, pero escapan ent'as menas an se troba o reactor. Benny los ataca en una maquina d'excavación, pero Quaid lo mata. Quaid y Melina dimpués burlan y matan a Richter y os suyos hombres que les tendioron una emboscada.
 
Quaid plega a la sala de control d'o reactor, an Cohaagen ye asperando con una bomba, afirmando que en encetar o reactor los destruirá a totz. Melina plega y dispara a Cohaagen, pero ell enchega o temporizador d'a bomba. Quaid lanza a bomba por un túnel, lo que provoca una descompresión explosiva. Quaid empenta a Cohaagen a un costau, lanzando-lo a la superficie marciana, an s'afoga y muere. Quaid aconsigue activar o reactor antis de que ell y Melina tamién s'amorten.
 
As barras d'o reactor se desplegan, sublimando a chelera de turbinio debaixo y liberando gas, que esclata en a superficie y forma una atmosfera planetaria respirable. Quaid y Melina aconsiguen sobrevivir a la suya breu descompresión. Con a nueva atmosfera respirable, Venusville y a resta d'a población de [[Marte (planeta)|Marte]] se salvan. Mientras totz contemplan o nuevo ciel azul, Quaid fa una pausa momentania pa preguntar-se si ye soniando u no, antis de tornar-se pa besar a Melina.
 
== Referencias ==