Diferencia entre revisiones de «Doctor Who»

Contenido eliminado Contenido añadido
→‎Personaches: > Alversarios
→‎Alversarios: >Cybermen
Linia 87:
 
Os Daleks estioron creyaus por l' escritor Terry Nation (que pretendeba que isen una alegoría d' os nazis) y o disenyador d' a BBC Raymond Cusick. O debut d' os Daleks en a segunda temporada d'o programa, Os Daleks (1963–64), fazió muit populars tanto a os Daleks como a Doctor Who. Un Dalek amaneixió en una estampeta postal que celebraba a cultura popular britanica en [[1999]], fotografiau por Lord Snowdon. En `` Victory of the Daleks `` s'introdució un nuevo conchunto de Daleks que vienen en una gama de colors; a suya color denota o suyo paper adintro d'a especie.
 
==== Cybermen ====
Os Cybermen (''homes ciberneticos'') yeran orichinalment una especie de raso organica d'humanoides que s' orichinaba en o planeta chiminuco d' a Tierra, Mondas, que prencipioron a implantar cada vegada mas partis artificials en os suyos cuerpos. Isto levó a que a raza se tornase fredament lochica y calculadera, cyborgs, con emocions que por un regular solenco s'amostraban quan se requería una agresión espullata. Con a desaparición de Mondas, adquirioron Telos como a suya nueva planeta d' orichen. Siguen estando un 'monstro ' recurrent adintro d' a franquicia de Doctor Who.
 
A temporada de [[2006]] introdució una variación de raso nueva de Cybermen. Istos Cybus Cybermen estioron creyaus en un universo paralelo por o barrenau inventor John Lumic; yera intentando preservar a os humans tresplantando os suyos celebros en poderosos cuerpos metalicos, ninviando-les ordens usando una ret de telefonía mobil y inhibiendo as suyas emocions con un chip electronico.
 
== Referencias ==