Diferencia entre revisiones de «Dragón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m dragón de Grisel
mSin resumen de edición
Linia 3:
O '''dragón''' (d'o [[latín]] ''draco'', y iste d'o [[Idioma griego|griego]] ''drakon'', "gripia" u "serpient", y iste de ''δρακεῖν'', infinitivo aorista activo de ''δέρκομαι'',<ref>[[:m:wikt:en:%CE%B4%CF%81%CE%AC%CE%BA%CF%89%CE%BD|Δράκων en Wiktionary]]</ref> ''puedo veyer clarament'') ye un [[animal]] fantastico mui conoixito en [[Europa]] y [[Asia]].
 
Basicament ye una gran [[serpient]] con dos garras, u a vegatas quatre, y con una parella d'alas. O suyo rostro, asinas como atras partis d'o cuerpo, gosan estar más relacionatas con tercers animals, como [[Panthera leo|leons]] u [[bou]]s. En totz os puestos se diz que os dragons pueden chitar fuego por a boca y son capables de cremar qualsiquier cosa.[https://themagichoroscope.com/zodiac/mythical-creatures-dragon]
 
Por un regular son salvaches y malignos. Matan as ramatas y os suyos amos. A sobén cusiran grans [[trasoro]]s en solitario y tienen una gran sabiduría. Los esfensan mientres largos tiempos debito a la suya larga vida y a la capacitat de veyer incluso quan son durmindo ya que no tienen [[parpago]]s, igual que as serpients.