Diferencia entre revisiones de «María Moliner»

131 bytes añadidos ,  hace 2 años
m
ref
Etiquetas: Edición dende móbil Edición vía web móbil
m (ref)
}}
 
'''María Juana Moliner Ruiz''' ([[Paniza]], [[Campo de Carinyena]], [[Provincia de Zaragoza|Zaragoza]], [[30 de marzo]] de [[1900]] – [[Madrid]], [[22 de chinero]] de [[1981]]) estió una [[biblioteconoma]] e [[lexicografa]] [[Aragón|aragonesa]].<ref> {{es}} ''Mujeres que son tesoros'', [[Instituto Aragonés d'a Muller]], [[2020]], p.16 </ref>
 
Se licenció en [[1921]] en Historia (Facultat de Filosofía y Letras d'a [[Universidat de Zaragoza]]). A l'anyo siguient, s'incorporó en o ''Cuerpo Facultativo de Archiveros, Bibliotecarios y Arqueólogos'' de [[Simancas]], de astí pasó a ''l'Archivo de la Delegación de Hacienda en [[Murcia]]''.
María Moliner ye l'autora d'o ''[[Diccionario de uso del español]]'', considerato obra de referencia ta la lexicografía espanyola. Prencipió a treballar en o suyo diccionario en [[1952]] y a primera edición estió publicata en [[1966]]-[[1967|67]] por a [[editorial Gredos]].
Seguntes uno d'os suyos fillos, Fernando Ramón Moliner, a segunda edición, con totas as alteracions e modificacions feitas, ye una edición apocrifa, quan María Moliner teneba [[Alzheimer]], y no podeba dar un consentimiento conscient a la publicación d'ista nueva edición.
 
== Referencias ==
{{Listaref}}
 
== Vinclos externos ==
8533

ediciones