Diferencia entre revisiones de «Michel Théato»

14 bytes añadidos ,  hace 1 año
sin resumen de edición
'''Michel Johann Théato''' conoixito como '''Michel Theato''', naixito de [[Luxemburgo (ciudat)|Luxemburgo]] o [[22 de marzo]] de [[1878]] y muerto en [[París]] en l'anyo [[1919]], estió un [[atleta]] [[Luxemburgo|luxemburgués]] que compitió por [[Francia]] en os [[Chuegos Olimpicos de 1900]] consiguindo a medalla d'oro en a preba de [[Maratón (atletismo)|maratón]].
 
D'a vita de Théato se sape poco pero ye de seguro que no yera recadero d'un forno de pan como a ormino se deciba, si no que yera ebanista y o suyo club o St. Mandé Atletic Club.
 
O suyo club esportivo fue o St. Mandé Atletic Club y suyo mayor exito estió a victoria en a maratón d'os [[Chuegos Olimpicos de 1900]] celebraus en París, a suya ciudat, con una marca de poco menos de tres horas. Ista victoria fue discutida por quantos atletas, [[Arthur Newton]] dició que Michel Théato y [[Émile Champion]] aduyaus por a suya conoixencia d'as carreras de París aproveitaron ta fer trampa preniendo alcorces y ganar, por que ell no los vió garra vegata y tampoco no li abanzoron. Istas declaracions no coinciden con as referencias que hi hai d'o desembolique d'a cursa y no explanica o tercer puesto de Ernst Fast.
 
Mientres muito tiempo se creyó que yera naixito de Francia, pero estudeos d'[[Alain Bouillé]] en a [[decada de 1990]] descubrioron que yera naixito de [[Luxemburgo]]. Isto lo feba o primer medallista olimpico d'o suyo país, pero o COI dició que ell compitió por Francia y a medalla ye d'iste país.
35 058

ediciones