Diferencia entre revisiones de «Fuent Pudia (paúl de Pedrola)»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina creyada con 'A '''Fuent Pudia''' (transcriu como '''Fuempudia''' en a cartografía oficial) ye una chicorrona paúl que se troba en a val d'o Bayo en o termin municipal de Pedr…'
 
Sin resumen de edición
Linia 1:
:''Este articlo tracta la paúl de '''Fuent Pudia''' situada en Pedrola. Pa atros emplegos de '''Fuent Pudia''' se veiga '''[[Fuent Pudia (desambigación)]]'''.''
A '''Fuent Pudia''' (transcriutranscrito como '''Fuempudia''' en a cartografía oficial) ye una chicorrona [[paúl]] que se troba en a [[val d'oel Bayo]] (en o [[termin municipal]] de [[Pedrola]]).
 
Situau a uns 330 metros d'altaria y tien una [[superficie]] de 0.84 hectarias. <ref>{{es}} [[F.Larraz]], [[J.Albisu]], [[A.Gros,]]: "''Plan General de Ordenación Urbana de Pedrola. Memoria descriptiva"'', 2012, p.14 .</ref> Sirve de cubillarrefuchio a quantas especies de fauna en una zona d'entorno estepario.
 
Antis mas yerabi heba una [[pardina]], actualment desabitada, an treballaban obrers d'os [[Ducato de Villafermosa|duques de Villafermosa]].
En a suya redolada bi hai quantos [[Naixedero|naixederosnaixeders]], denominaus "minas de Fuempudia", que dan orichen a la [[paúl]] y que dica la construcción d'a [[Canal Imperial d'Aragón]] yeran a prencipal fuent de suministro d'augua pa [[Pedrola]].
 
==Referencias==
Línea 10 ⟶ 11:
 
[[Categoría:Pedrola]]
[[Categoría:Paúls]]