Diferencia entre revisiones de «Pedro Recuenco»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
mSin resumen de edición
Linia 24:
Dimpués d'haber estato ordenato diacono con os [[escolapios]], adedicó la suya vida a l'amostranza, primero en [[Daroca]] (1949-1951) y dimpués en [[Irache]] y [[Albelda]] (1951-1956) y en Logronyo, an que impartiba [[Latín]], [[idioma griego|griego]], Literatura, Historia, Arte, Francés, Anglés y Filosofía.
 
Respective a la suya formación academica, en 1954 consiguió a [[Licenciatura en Filosofía y Letras]] (sección de Filolochía Romanica) por la [[Universidat Complutense|Universidat Complutense de Madrit]], doctorando-se en la mesma especialidat por la [[Universidat d'Oviedo]]. En 1971, en la [[Universidat de Valencia]], obtenió la especialidat en Metodolochia Audiovisual de Luengas Modernas. Y en 1975 la diplomatura en [[Idioma hebreu|Hebreu Biblico]], por lo Instituto Internacional de Luengas, con residencia en [[Aranchuez]]. En 1979 lo destinoron ta Zaragoza (ta la escuela d'Escuelas Pías, en la carrera Conde d'Aranda) alternando las clases allí con las de mayestro en la Escuela Universitaria d'Amostranza “Virchen d'o Pilar”, impartindo las materias de Francés, Anglés, Filolochía Hispánica y Aragonés.
 
Por lo suyo perfecto dominio de lo anglés asumió lo cargo d'auxiliar de lo capellán de la [[Base Aeria Americana de Zaragoza]] dende [[1982]] dica [[1992]].