Diferencia entre revisiones de «Puyalón»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Zucre (descutir | contrebucions)
Actualización de partecipación electoral
Linia 27:
 
A suya siguient partecipación estió en as eleccions europeas de 2014 fendo parti d'a coalición [[Los Pueblos Deciden]] chunto a [[Euskal Herria Bildu]], el [[BNG]], [[Andecha Astur]], [[Alternativa Nacionalista Canaria]] y [[Unidad del Pueblo]].
 
Dimpués d'as eleccions consiguioron un diputau, o suyo primer cabeza de lista Josu Juaristi de EH Bildu, que iría ta Bruselas en representación d'a coalición. Posteriorment Puyalón levó as suyas reivindicacions a o Parlamento Europeo y bi estió present en sucesivas visitas 2015, 2017 pa levar l'achenda aragonesa en luengas, hidrolochía, despoblación, ... enta o Parlamento.
 
En as eleccions municipals de 2015 Puyalón se presentó fendo parte de Zaragoza en Común, do participó en o suyo programa electoral, posterior coordinadera y collas sectorials en o suyo gubierno. Zaragoza en Común consiguió l'alcaldía de Zaragoza a traviés de Pedro Santiesteve con os votos de PSOE y CHA.
 
En istas mesmas eleccions Puyalón revalidó o suyo representant en o lugar d'Artieda a traviés de Raúl Ramón Iguácel en a candidatura Cambiar-Puyalón, con a que tamién logró o suyo puesto como consellero d'a Comarca de Chacetania.
 
Por atro costau Rubén Ramos, miembro de Puyalón, estió votau como representant en o concello de Pastriz, a traviés d'a candidatura Ganar Pastriz en Común, con a que tamién consiguió o suyo puesto como deputau delegau de Formación y Politicas Educativas en a Diputación Provincial de Zaragoza. Puesto a o que accedió debiu a que os deputaus se reparten as diferents de delegacions, tot y que a presidencia quedó en mans de PSOE.
 
Dimpués d'as eleccions fallidas de 2015. En as eleccions chenerals de 2016 Puyalón se presentó en a coalición aragonesa Chuntas Podemos dimpués de sinyar un acuerdo programático con Podemos Aragón isto suposó que a coalición Unidos Podemos asumise o dreito a decidir d'o Pueblo aragonés. A coalición consiguió un deputau por Zaragoza con Pedro Arrojo y unatro en Uesca con Jorge Luis Bail.
 
==Vinclos externos==