Diferencia entre revisiones de «Berrueco»

Contenido eliminado Contenido añadido
Imachen
Linia 37:
Quan se constituye a [[Sobrecullida de Daroca]] lo nombre ye ''Castelberrueco''. En lo [[fogache de 1495]] s'escribe ''Castelberrueco''. En lo libro de [[João Batista Labanha]] ''Itinerario del Reyno de Aragón (1610-1611)'' s'escribe ''Castelberrueco'', pero se sinyala en lo mapa como ''Berrueco''. Seguntes [[Antonio Ubieto Arteta]] esta localidat se diz ''Castelberrueco'' dica [[1646]] y simplament ''Berrueco'' dende [[1713]].
 
L'apelativo toponimico ''berrueco'' fa referencia a la traza en que la [[meteorización fisica]] afecta las [[quarcita]]s de lo suyo termin en forma de catens u [[tormo]]s, dependendo de la mida, de formas poligonals de forma pareixitapareixida a los [[caos granitico|caos graniticos]], (que en [[idioma castellán|castellán]] se dicen precisament ''Berrocales''). "Berrueco" y "[[berrocal]]" son palabras usatasusadas en [[luengas ibero-romances]] y que se consideran d'orichen [[luengasceltismos en celtasaragonés|celta]].
 
En la microtoponimia tenemos lo toponimo ''Los poyatos[[poyato]]s'', nombre d'una partitapartida en lo norte de lo termin.
 
== Demografía ==