Diferencia entre revisiones de «Categoría taxonomica»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
Linia 10:
Una '''categoría taxonomica''' ye cadagún d'os rans u libels hierarquicos a os que se troba ligau un [[taxón]], seguntes a [[taxonomía]] y a [[cladistica]]. A biolochía sistematica se basa en un sistema hierarquico de libels inclusivos, en cadagún d'os qual se troba incluidos atros menors, y que a la suya vegada ye incluido en un libel superior.
 
Os taxons que corresponden con as categorías taxonomicas tienen un nombre [[ClasificaciónNombre scientificascientifico|scientifico]] formau por una sola parola que ye en [[Idioma latín|latín]], sacando o caso d'a categoría taxonomica "especie", en o que o nombre d'o taxon ye formau de [[Nomenclatura binominal|dos parolas]] latinas. Especie y os suyos subordinaus (subespecie, variedat, etc.) tamién se consideran una categoría taxonomica.
 
Os regles d'escritura, en [[Biolochía]], dexichen que os nombres de taxon que corresponden con as diferents categorías taxonomicas s'escriban, a demás d'en latín, con a inicial en mayuscula. En o libel d'especie, o nombre scientifico s'ha d'escribir con a inicial d'a primer parola (que coincidirá con o [[chenero (biolochía)|chenero]]) en mayuscula y con o nombre especifico tot en minuscula. En o caso de que s'escriba a maquina, o nombre d'especie s'escribirá además tot en cursiva.