Contenido eliminado Contenido añadido
Nueva sección: →‎Cleta y pleta
Linia 21:
 
Consultando atras cosas he visto que ye posible que ''cletau'' y ''pleta'' sigan en realidat lo mesmo. Un de los pocos estudios lexicos que he visto a on salen las dos parolas chuntas ye lo estudio de l'[[aragonés de Sierra Ferrera]], en tot lo material que tiengo en casa veigo que u sale ''[[cleta]]'' (referiu a la estructura que aisla) u sale ''[[pleta]]'' (referiu a un espacio aislau con bestiar), y que la muga ye en Sobrarbe. Como conoixedor de l'aragonés oral y tradicional d'ixas zonas ¿ tienen lo mesmo sentiu ''cletau'' u ''pleta'' ?.--[[Usuario:EBRO|EBRO]] ([[Descusión usuario:EBRO|discusión]]) 18:24 26 ago 2015 (UTC)
:Pos quan puedas ya lo farás, que son parolas con intrés lexicolochico y fonetico en aragonés. Lo embolico me lo he feito porque los catalanoparlants que escriben sobre estas cosas lo expresan d'una traza que tiende a confundir-las [https://books.google.es/books?id=LvTIUHsftI0C&pg=PA177&lpg=PA177&dq=pleita+plecta+etimologia&source=bl&ots=rwWfiuo1fM&sig=TcRGMNooAqlWq2vLGJ2TnY-Mjps&hl=es&sa=X&ved=0CCgQ6AEwAWoVChMIxe7Wk-LJxwIVQboUCh1XtAeE#v=onepage&q=pleita%20plecta%20etimologia&f=false], [[:ca:pleta]], [[:ca:cleta]]. La información etimolochica que tiengo amán indica que tienen orichens diferents y por ixo te preguntaba. Agora soi consultando l'[[ALEANR]] ("Atlas Lingüistico de Aragón, Navarra y Rioja") y salen estas parolas en dos conceptos culturals diferents en lo tomo V que soi consultando :
**LAMINA 683-MAPA 589 MAJADA (se i veye ''[[pleta]]'' en la mitat oriental y ''[[cubilar]]'' en la mitat occidental de l'Alto Aragón, con representación meridional de ''[[mallata]]'').
**LAMINA 685-MAPA 591 REDIL (se i veye ''[[cletau]]'', ''[[cleta]]'', ''[[barandau]]''-variants y ''tancau'').--[[Usuario:EBRO|EBRO]] ([[Descusión usuario:EBRO|discusión]]) 17:49 27 ago 2015 (UTC)
**Pueden salir estas parolas en atras laminas y mapas con atros matices y conceptos (ye una obra de dificil consulta rapida), pero por l'inte no los veigo. Si que veigo tamién ''[[mallata]]'' en la lamina 684-mapa 590 SESTERO tamién en la zona meridional.--[[Usuario:EBRO|EBRO]] ([[Descusión usuario:EBRO|discusión]]) 17:49 27 ago 2015 (UTC)