Diferencia entre revisiones de «Comunidat»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Habré de fer l'articlo ''entorno''
Linia 1:
Una '''comunidat''' ye una agrupación de [[sers humanos]] organizatos que se perciben como unidat social, y os miembros suyos participan de bell ixo, bell interés u bell elemento común, (a [[parla (lingüistica)|parla]], os costumbres[[costumbre]]s, as valuras[[valura (pensamiento)|valura]]s, as fainas[[faina]]s, a visión d'o mundo, [[territorio]], [[estatus social]] u rols[[rol]]s) y con concencia de pertenencia a o mesmo grupo, ubicatos en bella zona cheografica, en do a pluralidat de personas interacciona más intensament entre ellas que no entre atras, fendo partache d'ixes elementos y socializándo-los ta perpetuarse socialment. Per un regular, una comunidat s'achunta baixo a necesidat d'una meta en común, como puede estar o bien común u una convivencia de buen implaz. O vocablo comunidat, en Treballo Social, ye vinclato con os termens desarrollo comunitario y animación comunitario. O desarrollo comunitario ye a meta social a la que se quiere plegar con l'animación comunitaria.
{{wikificar}}
 
Una '''comunidat''' ye una agrupación de [[sers humanos]] organizatos que se perciben como unidat social, y os miembros suyos participan de bell ixo, bell interés u bell elemento común, (a parla, os costumbres, as valuras, as fainas, a visión d'o mundo, territorio, estatus social u rols) y con concencia de pertenencia a o mesmo grupo, ubicatos en bella zona cheografica, en do a pluralidat de personas interacciona más intensament entre ellas que no entre atras, fendo partache d'ixes elementos y socializándo-los ta perpetuarse socialment. Per un regular, una comunidat s'achunta baixo a necesidat d'una meta en común, como puede estar o bien común u una convivencia de buen implaz. O vocablo comunidat, en Treballo Social, ye vinclato con os termens desarrollo comunitario y animación comunitario. O desarrollo comunitario ye a meta social a la que se quiere plegar con l'animación comunitaria.
O vocablo comunidat, en [[Treballo Social]], ye vinclato con os termens [[desarrollo comunitario]] y [[animación comunitaria]]. O desarrollo comunitario ye a meta social a la que se quiere plegar con l'animación comunitaria.
 
Os elementos que integran una comunidat son:
 
*'''-Un conchunto de personas:''' De tipo heterochenio, en lo relativo a rasgos como edat, sexo, estato cevil, nivel economico. Este conchunto participa de os rasgos comuns d'a sociedat de la que forma parte. Dentro d'o conchunto pueden establir-se grupos socials y estratificación.
 
*'''-Un territorio:''' Situato en un espacio ubierto, que contiene en mayor u menor mida os diferents elementos que a la comunidat le fan falta ta la suya vida de cada día, como viviendas[[vivienda]]s, centros de producción, relación etc...
 
*'''-Unas relacions entre as personas:''' Existe un substrato común de valuras, normas, costumbres, que cohesionan o conchunto. Amás, os lazos familiars y a relación de vecindat por a proximidat d'as personas puede fer que se faya aduya mutua, relacions asociativas basadas en problematicas comuns y relacions de solidaridat.
 
*'''-Unas relacions entre as personas y o territorio:''' O sentimiento de pertenencia a un [[entorno]] se traduce en una estima de valura subchectiva que determina a esfensa d'o propio territorio
 
[[Categoría:Sociolochía]]