Diferencia entre revisiones de «Biodiversidat»

Contenido eliminado Contenido añadido
Linia 22:
 
== Conservación de la biodiversidat ==
[[Imachen:Cartel_Ordesa-Comachibosa.jpg|250px|thumb|Entrada en la [[Reserva de la Biosfera d'Ordesa-Comachibosa]].]]
En muitos países bi ha leis pa conservar ciertas especies. A part de leis medioambientals y sobre caza y pesca, tamién bi ha espacios protechius con diferents categorías: [[parques nacionals]], [[parques naturals]], [[reservas naturals]] y atras feguras de protección.
 
La lechislación espanyola y europea contempla la figura de "[[Paisache Protechiu]]": partz de lo territorio con valuras naturals, culturals y esteticas que merecen una especial protección. En Aragón en ye eixemplo la [[Paisache Protechito d'as Pinetas de Rodeno|Pineta de Rodeno]] de la [[Sierra d'Albarrazín]].
 
Una fegura creyada por la [[UNESCO]] ye la de "[[Reserva de la Biosfera]]" con la fin de protecher determinaus puestos de la planeta d'especial interés a propuesta d'uns quantos países. Las reservas de la biosfera han d'estar representativas d'ecosistemas naturals y han d'estar centros de protección, investigación y ensenyamiento. Un eixemplo de [[Reserva de la Biosfera]] en Aragón ye la [[Reserva de lad'a Biosfera d'Ordesa-Comachibosa|Reserva d'ade la Biosfera d'Ordesa-Comachibosa]].
 
== Referencias ==