Diferencia entre revisiones de «Pablo Recio»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina creyada con 'Escritor aragonés naixiu en Estadilla en 1914 y muerto en 1998. Ye la embotada con la que firmaba es suyos libros. El suyo nombre heba Cleto José Torrodellas Mur y heba e...'
 
Sin resumen de edición
Linia 1:
{{wikificar}}
Escritor aragonés naixiu en Estadilla en 1914 y muerto en 1998.
{{ribagorzano}}
Escritor'''Pablo Recio''' ye un [[escritor]] aragonés naixiu en [[Estadilla]] en 1914 y muerto en 1998.
 
Ye la embotada con la que firmaba es suyos libros. El suyo nombre heba [[Cleto Torrodellas Español|Cleto José Torrodellas]] Mur y heba el sobrino de [Cleto Torrodellas]. Va escribir romances, poemas y narracions en [[aragonés baixorribagorzano]] y tamién en castellano. Va empecipiar la carrera de [[Machisterio]] pero no la va poder acabar. Va fer el servicio militar como suboficial d'[[aviación]] y tot pillando-le la guerra, va estar-ie seis anyos.
 
Tot acabando la guerra, va estar treballand en una Central[[central Hidroelectricahidroelectrica]] durante 13 anyos. Dimpués le va tocar de vivir 25 anyos en Barcelona. Alli ye aona on va empecipiar a publicar es suyos escritos, en concreto en el Boletín del Centro Aragonés de Barcelona. Quan ya heba en la chubilación, pasaba más asobén temporadas en Estadilla.
 
La suya obra ye replegada en el libro "''[[Horas Sueltas]]''", editau per [[Consello d'a Fabla Aragonesa|CFA]] en [[1990]]. D'este libro cal destacar las 30 composicions escritas en aragonés baixorribagorzano, d'especial dominio de la luenga son es escritos en prosa.
 
[[Categoría:1914 (naixencias)]]
[[Categoría:Naixitos d'Estadilla]]
[[Categoría:Escritors en aragonés]]