Diferencia entre revisiones de «Rubén Ramos»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Desfeita a edición 1544448 de 155.210.215.79 (desc.)
Linia 19:
'''Rubén Ramos Antón''' ([[Zaragoza]], [[1972]]) ye un [[periodismo|periodista]] y [[escritor]] [[Aragón|aragonés]]. Licenciau en Sciencias Socials y d'a Infomación (branca de Periodismo) por a [[Universidat d'o País Vasco]]. Ye miembro de l'[[Asociación Cultural Nogará-Religada]] dende 1993.
 
Conoix l'aragonés dende bien chicot, en primerías a traviés de [[SantSan ChorcheJorge (Uesca)|Santpedanía Chorche]]d'Almudévar), yque dimpuésye un lugar de [[Sobrarbe]]colonización an que se charra l'aragonés más puro de l'autovía A-23<ref>http://www.centrodellibrodearagon.es/asp/premios/premios_ficha.asp?cod=10</ref>.
 
Ha escrito buen amiro d'articlos y treballos sobre l'[[idioma aragonés|aragonés]] en publicacions como ''[[Siete de Aragón]]'' (d'o qual estió cordinador en diferents etapas), o ''[[Diario de Bolsillo de Zaragoza]]'', ''[[Trébede]]'' y en zaguerías en ''[[O Espiello]]'' (revista editada por l'[[Asociación Cultural Nogará-Religada]]). Tamién participó y cordinó o programa de radio ''[[O mirallo]]'', en a emisora de [[Radio (meyo de comunicación)|radio]] [[zaragoza]]na [[Radio Ebro]].<ref>[http://www.centrodellibrodearagon.es/asp/premios/premios_ficha.asp?cod=10 Ficha de Rubén Ramos en "Centro del Libro de Aragón"].</ref>