Diferencia entre revisiones de «Tz»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Linia 2:
'''Tz''' (en minusclas '''tz''') ye un digrafo que se fa servir en l'[[idioma aragonés|aragonés]] pa compatibilizar a pronunciación [[interdental]] d'as [[desinencias verbals en l'aragonés|segundas presonas plurals]] y de qualques [[numero gramatical en l'aragonés|plural]]s en aragonés cheneral con a pronunciación /ts/ d'estas desinencias y estos plurals en [[aragonés benasqués]], variant conservadera de l'aragonés que n'este aspecto conserva la pronunciación anterior a lo [[sieglo XVI]].
 
L'uso d'o difrafo ''tz'' en aragonés se documenta ya en os "''[[Documentos lingüisticos de l'Alto Aragón]]''",<ref name=ACAR>{{an}} [[Academia de l'Aragonés]]: ''Propuesta ortografica de l'Academia de l'Aragonés''. EDACAR, 7. Zaragoza, 2010. p 13-1415.</ref> Encara que ha teniu poco uso en a ''[[scripta aragonesa]]''.
 
No se fa servir este digrafo en parolas ampradas fa poco de l'anglés y que presentan plurals en ''-ts'' tanto en benasqués como en aragonés cheneral: ''bits'', ''chats'', ''jets'', ''tests'',<ref name=ACAR/> ''bots''.
 
== Referencias ==