Contenido eliminado Contenido añadido
Nueva sección: →‎Sobre las fuents
Linia 33:
 
Hola Ebro! totalmente de acuerdo contigo. En la página de Tamarite está puesto como O Patrocinio, lo intento cambiar todo sino puedo te aviso. ;-)
 
== Sobre las fuents ==
 
Hola Franjaragó. Si quiers millorar las tuyas participacions te recomendaría no copiar-pegar tarcual dende las fuents por la razón que las chicotas erradas ortograficas y gramaticals tamién se trasmiten. En arredol gosan escribir bien pero tamién bi ha erradas porque '''la situación de l'aragonés no ye como la de las luengas que tu charras''':
*a) Escribimos sobre tot neoparlants.
*b) Qui encomenzó con lo quefer de la standarización no yera parlant patrimonial.
*c) Tampoco no tenemos guaires referencias sobre ciertos campos lexicos, y encara no semos avegaus de tot a los detalles de la nueva grafía (encara bi ha casos dubdosos porque dengún no se los ha planteyaus).
'''Copiando-pegando transmites erradas''' por '''hipercorreccions neo-aragonesas''' (como ''apariXión'' en cuenta de ''aparición'', para cuenta que en catalán tú dices ''aparició'', y las [[voz pasiva en l'aragonés|pasiva]]s erronias con radicals de ''estar''), y '''faltas d'ortografía inconscients''' como ''tots'' en cuenta de ''totz''. Por atra part quan copias y pegas transmites sin saber-lo símbolos diferents en los apostrofes. Asinas que te recomendaría que lo tecleyases tu mesmo basando-te en las fuents pero con textos que tu mesmo tradugas dende las fuents, asinas te planteyarás como se diz en aragonés una cosa u atra y aprenderás lo idioma. Pero rai, que esta clase d'erradas tamién las fébanos atros usuarios a primerías, lo que has de prebar ye de millorar.--[[Usuario:EBRO|EBRO]] ([[Descusión usuario:EBRO|discusión]]) 11:09 15 avi 2013 (UTC)