Diferencia entre revisiones de «Javier Tomeo»

184 bytes añadidos ,  hace 7 años
sin resumen de edición
'''Javier Tomeo Estallo''' ([[Quicena]], [[Uesca]], [[9 de setiembre]] de [[1932]] – [[Barcelona]], [[22 de chunio]] de [[2013]]), estió un [[escritor]] y [[novelista]] [[aragonés]].
 
Javier Tomeo se licenció en Dreito y Criminolochía en a [[Universidat de Barcelona]]. En os anyos cinquanta d’o pasau sieglo escribiba con o pseudonimo de Frank Keller. En [[1971]] consiguió o premio “Ciudat de Balbastro” con a suya novela “El unicornio”. Tamién ganó o Premio Aragón, maxima distinción aragonesa y en [[2005]] se le concedió a Medalla d’Oro d’a Ciudat de [[Zaragoza]]. Javier Tomeo,estió un d’os mas imachinativos escritors actuals y considerau un referent d’o surrealismo, estando considerau mesmo “o tercer referent d’o [[surrealismo]] [[aragonés]]“, dimpués de [[Goya]] y [[Buñuel]]. El "amante bicolor”, ye a zaguer obra que escribió Tomeo.
 
Javier Tomeo moriba o [[22 de chunio]] de [[2013]] a la edat de 80 anyos en l’hespital Sagrado Corazón de [[Barcelona]] a on ingresó por un problema de [[sciatica]], pero se complicó o suyo estau de salut por una infección hespitalaria, morindo quatre semanas dimpués d’o suyo ingreso.
794

ediciones