Diferencia entre revisiones de «Glacis»

Contenido eliminado Contenido añadido
Addbot (descutir | contrebucions)
m Bot: Migrating 2 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q961541 (translate me)
Sin resumen de edición
Linia 3:
Ye definiu por [[Alain Foucault|Foucault]] y [[Jean-François Raoult|Raoult]] en lur ''Diccionario de Cheolochía''<ref>[[Alain Foucault]] y [[Jean-François Raoult]] ''Diccionario de Geología''. Masson, 1985.</ref> como:
 
"Un glacis ye una [[forma de relleureleu]] no estructural consistent en una superficie plana y poco inclinada (qualques graus). Seguntes lo suyo orichen se distingue entre:
* Los [[glacis d'erosión]]: en los quals se veye a roca viva sin [[suelo]] u bi ha fragmentos que son rapidament retiraus por la erosión. Este termin ye emplegau por un regular en las superficies erosionadas en rocas tovas, que las que se fan en rocas duras se dicen "[[pedimentos]]".
* Los [[glacis aluvials]]: a ón la roca madre ye amagaba baixo un espesor d'aluvions gran ([[glacis d'acumulación]]) u chicot ([[glacis d'espardimiento]]). Los glacis son asobén cruzaus, seguntes la suya pendient por reguers poco profundos ditos ''[[rills]]''."
 
En la [[toponimia aragonesa]] bells glacis pueden corresponder a "varellos[[varello]]s", atros a "sasos[[saso]]s", y si un glacis ye erosionau y despartiu en diferents superficies planas que rematan en [[ripa (topografía)|ripa]]s, estas superficies planas y poco inclinadas se dicen "coronas".
 
== Los glacis en la Depresión de l'Ebro ==