Diferencia entre revisiones de «Orden d'o Temple en a Corona d'Aragón»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Linia 82:
Por totz estos feitos fuoron chenerosament recompensatos, recibindo diferents posesions entre las que destaca lo [[Castiello de Mirabet]]. Las donacions, por los lurs servicios, de Remón Berenguer IV continoron a lo largo de la suya vida. Quan en [[1162]] morió se puet afirmar que los templers yeran asentados de tot en lo [[reino d'Aragón]], participando activament en la vida politica de lo mesmo.
 
[[AlfonsoAlifonso II d'Aragón]], continó dende l'anyo [[1163]] la ofensiva aragonesa en la marguin dreita de lo [[río Ebro]], conquerindo la més gran parte de las actuals tierras [[provincia de Teruel|terolanas]]. La colaboración decisiva de los templers n'estas conquistas ye nuevament agradeixita por la monarquía aragonesa, recibindo-ne compensacions economicas y posesions como lo castiello de [[Horta de Sant Joan]].
 
Manimenos, Alifonso II, a l'egual que lo heba feito lo suyo lolo Alifonso I, insistió en formar una milicia més bien hispana. Asinas que cedió a la [[Orden de Montegaudio]], fundata en [[1173]] en tierras [[reino de Leyón|leyonesas]], lo lugar d'[[Alfambra]], cabeza dende allora d'esta nueva milicia. Esta nueva milicia, que contó pronto con biens mesmo en [[Palestina]], recibió importants donacions por parte de lo monarca aragonés. Con la unión de lo ''Hespital de lo Santo Redentor'', fundato en [[Teruel]] por Alifonso II, y la [[orden de la Alfambra]], pasó a conoixer-se como [[Orden del Santo Redentor de la Alfambra]]. Incorpororon tamién a los suyos dominios [[Castellot]] y en [[1194]] el monarca lis cedió lo desiertodisierto de [[Villar Luengo]].
 
Manimenos, Alifonso II aprobó en [[1196]] que totas las posesions en Aragón recibidas por la orden de la Alfambra pasasen a lo Temple. Totas estas nuevas posesions enfortioron lo poder de lo Temple en la muga con los musulmans (diferents taifas como a [[Taifa de Valencia]], a [[Taifa de Murcia]] y dimpués os [[almuades]], ecetra). L'acción de los monches guerrers estió decisiva pa asegurar la esfensa de lo reino d'Aragón debant de los ataques de los musulmans de Levant.