Diferencia entre revisiones de «Srivichaya»

Contenido eliminado Contenido añadido
m r2.7.1) (Robot Adhibito: ceb:Śrīvijaya
Sin resumen de edición
Linia 1:
'''Srivichaya''' estió una important [[ciudat]] portuaria comercial que i habió en l'actual [[Palembang]] ([[Sumatra]]) con una important [[Talasocraciatalasocracia]].
 
Debió a suya importancia y poder a que os [[malayos]] ubrioron un itinerario comercial maritimo entre [[China]] y a [[A India]] sustituindo a la rutarota terrestre de l'[[Itsmoitsmo de Kra]]. Srivichaya estió un puerto freqüentato por [[navilio]]s chavaneses, chinos, indians, arabes, persas, ecetraetcetra...
 
A organización politica imitaba modelos indios, con un ''Maja Rachá'' como sobirán. Srivichaya estió un centro [[budismo|budista]].
 
Srivichaya tenió una politica expansiva. Prebaba de controlar os territorios d'arredol, ([[Sumatra]], [[Peninsulapeninsula de Malaca]], ueste de [[Chava]]), u a lo menos as zonas litorals. Dende o [[sieglo VII]] a ciudat de ''[[Malayu]]'', tamién en Sumatra, dependeba de Srivichaya.
 
A dinastía [[tamil]] Chola atacó Srivichaya con a suya marinaarmata en [[1025]], encomenzando una lenta decadencia, y yefue sustituita por o [[Reinoreino de Majapahit]] en o dominio d'o comercio maritimo. A fins d'o [[sieglo XIV]] a ciudat quasi yefue destruita por os chavaneses de Majapahit, y bells supervivients se refuchianrefuchioron en [[Malaca]], alavez un lugar de pescataires. Un d'estos refuchiatos ye o prencipeprincipe [[Paramesvara]], arribato en Malaca en [[1402]], que se [[conversión relichiosa|convierteconviertió]] a lo l'[[islam]] pa millorar as relacions con os sumatrans d'o norte, creyay creyó o [[Soldanatosoldanato de Malaca]]. [[Malaca]] esdeviénesdevenió un emporio comercial como enantes Srivichaya.
 
[[Categoría:Historia d'Indonesia]]