Diferencia entre revisiones de «Disenyo»

Contenido eliminado Contenido añadido
Xqbot (descutir | contrebucions)
m r2.7.3) (Robot Adhibito: be:Дызайн
m ortografía, replaced: zion → cion, uman → human using AWB
Linia 2:
O '''disenyo''' ye a representación grafica y calculo d'as dimensions d'un [[obchecto]] con a fin de definir-lo univocament y fer-ne posible a suya construcción. Actividat endrezata a consiguir a producción en serie d'obchectos útils y politos.
 
Proceso previo, de configuración mental, en a busca d'una solución en os campos d'as artes aplicatas, a [[incheniería]] y l'[[arquitectura]]. Como verbo, se refiere a lo proceso de creyación d'un nuevo [[obchecto]] u [[medio de comunicación]] enfilato a estructurar y configurar contenitos que premiten ser usatos ta satisfer necesidatz especificas d'os sers umanshumans. Como sustantivo, se refiere a lo producto final fruito d'o proceso de disenyar, entendendo-se qualsiquier forma de representación; un debuixo, una maqueta, un plan u una descripción tecnica.
 
Disenyar precisa de condicions funcionals y esteticas. S'amenistan numerosas fases de rechira, analís, modelato, achustes y adaptacions previas a la producción d'un obchecto u sistema grafico. Antimás, complega buena cosa de disciplinas pendendo en l'obchecto u producto a disenyar, estando as prencipals: o [[disenyo grafico]], o [[disenyo industrial]], o [[disenyo textil]] u de [[moda]] y o [[disenyo d'espacios]] u [[arquitectura]]. O suyo campo d'actuación tien relación con a [[industria]] y o [[comerzio]] y, como fenomén social, con a [[cultura]].